Golf

golf

De golfdag van “De Vriendschap” en “Inisatip” wordt dit jaar georganiseerd op vrijdag 26 mei 2017 en
vindt plaats op de golfclub Midden-Brabant te Esbeek (iets ten zuiden van Tilburg).

De locatie, op het Landgoed “de Utrecht”, kan uniek worden genoemd en zal waarschijnlijk de laatste golf­baan zijn die op een dergelijk landgoed is aange­legd. De 18-­holes en 9-­holes par 3 baan, naar ontwerp van golfbaanarchitect Alan Rijks, zijn zodanig aangelegd dat vele holes langs natuurlijke elementen lopen. Veel mooie solitaire bomen en bospartijen zijn op de baan bewaard gebleven, evenals de laan-structuren. De boerderij ‘De Ekster’ uit 1926 is verbouwd tot een sfeer­vol clubhuis. De 18- ­holes golfbaan, de 9-­holes par3 baan en alle oefenfaciliteiten (driving-­range, oefengreen, oefenbunker en chippinggreen) zijn rondom dit punt gesitueerd.

Hier vinden jullie de FLYER en het INSCHRIJFFORMULIER.

We maken er weer een gezellige en sportieve dag van, wacht niet te lang met inschrijven!

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot ziens op de golfdag,

Namens Vereniging de Vriendschap:
Sian Tan

Namens Inisiatip:
Alex Siem & Bian Tie Liem

Overige Inlichtingen kunt u krijgen via
Sian Tan     : telefoon 020-3377554 / 0651-905279, email : ks_tantjioe@hotmail.com

U kunt ook e-mailen naar golfevenement@gmail.com